Моє село - краплиночка на карті.

 Село моє, для мене ти єдине,

Для мене ти найкраще на землі.

Частинка серця й України,

В тобі мої всі радощі й жалі.

25 вересня 2020року в ЗДО "Веселка" пройшли заходи приурочені визволенню рідного села від німецько - фашистських загарбників.Дошкільнята зустрілися з в.о. старости с.Максимівка Перешилом М.М. який у доступній формі розповів про історію села та його жителів. Вихованці продемонстрували колективну роботу "Єдине серце" (де кожне маленьке серце вихованців злилося у велике єдине серце любові до рідного села), проведена виставка малюнків, екскурсія до Меморіалу "Вічно живим"















Немає коментарів:

Дописати коментар

День великого Кобзаря

У ЗДО "Веселка " Недогарківської сільської ради стало традицією на початку березня відзначати День народження великого Кобзар...