Я – українець. Є у мене право
                                     На рідну мову та свою державу,
                                               На гордий прапор золотисто-синій,
                                                       На щастя жити у такій країні.
                                                           Я – українець. Право знати маю
                                                                   Про тих, кого героями вважаю,
                                 Що людство рятували від руїни, –
                    Синів і дочок, гідних України.
            Я – українець. Хочу право мати
      Завжди усе, що думаю, казати,
  На незалежну та міцну державу,
                                                                         На все, що гарантовано по праву.
                                                                                Я – українець. І моє це право
                                                                        Любити землю горду й величаву,
                                                                      Та дух свободи набирати в груди.
                                                                      Я – українець. Був ним, є, і буду.












Немає коментарів:

Дописати коментар

День великого Кобзаря

У ЗДО "Веселка " Недогарківської сільської ради стало традицією на початку березня відзначати День народження великого Кобзар...